dinsdag 11 oktober 2016

Karonga, eerste dag

Vandaag was mijn eerste werkdag in Karonga waar ik twee weken de volunteer vervang, die onverwachts niet meer terug gekomen is van een bezoek aan zijn eigen thuis.
Vandaag drie scholen bezocht een flink aantal problemen kunnen verhelpen. Helaas nog niet alle, omdat ik vandaag ook deels wou gebruiken om te inventariseren welke problemen er zoal zijn. Daarnaast moesten er trainingen gepland worden dus was een bezoek aan de District Education Manager en de Coordinating PEA noodzakelijk. Ook moest een catering bedrijf gevonden worden om de maaltijd op de trainingsdag te verzorgen.
Mijn lodge ligt aan het meer, maar ik zal weinig tijd hebben om van het meer te genieten. Ben lange dagen weg en mijn weekenden lijken opgeslokt te worden door de trainingen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten