zondag 3 september 2017

Eerste dag in Ethiopie

Vanochtend vroeg in Ethiopie aangekomen. Paspoortcontrole nam wel even wat tijd in beslag, maar omdat ik een business visum heb hoefde ik niet achteraan in de grote rij aan te sluiten. 
Bij de bagagecontrole mocht ik gewoon doorlopen en buiten werd ik na een minuut of 10 verwelkomt door de VSO-driver, die mij snel naar mijn hotel bracht.
De rest van de dag besteed aan slapen (was onmogelijk tijdens de vlucht) en films kijken (heb even een TV en kabelaansluiting). Al vrij snel vanmorgen ging het flink regenen en werd het dus ook flink kouder; loop inmiddels met een dikke wintertrui aan en hoop dat het dunne dekentje vannacht warm genoeg is. Door de regen kon ik helaas vanmiddag Addis niet in, maar dat gaat vast nog wel op een andere dag lukken. Morgenochtend word ik opgehaald voor een eerste dag VSO kantoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten