maandag 4 september 2017

Eerste werkdag

Mijn eerste werkdag is wat vreemd verlopen, laten we maar zeggen, met veeeeeel pauzes.
Werd hartelijk ontvangen op het VSO-kantoor, waar men echter eerst een uur in vergadering ging. Daarna kreeg ik dan toch mijn voorstelrondje en mijn oriëntatie programma. Daar bleek echter weinig van te kloppen omdat veel van de genoemde gesprekken niet konden plaatsvinden door afwezigheid van mensen. Door de dag heen werd wat geschoven met afspraken en mijn schema en mijn lunch werd uitgesteld door een hevige stortbui, maar tegen het einde van de dag toch wel wat wijzer geworden: zo blijk ik al op donderdag naar Gilgel Beles te gaan en blijk ik daar de eerste tijd in een hotel te verblijven omdat mijn huis niet klaar is. Groot voordeel: degene die mijn huis 'klaar moet maken' reist zelf mee en zal vast weer snel naar Addis willen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten