vrijdag 25 november 2016

Trainingen Lilongwe

Hoewel ik deze maand bijna elke week in Lilongwe moest zijn, kwam ik er niet onderuit om in de laatste week van november toch weer terug te moeten komen. Ik had immers afgesproken nog trainingen te verzorgen op 2 scholen in Lilongwe. Een geluk bij een ongeluk was dat één van de trainingen uitgesteld werd omdat de PEA onverwachts ergens anders naar toe moest. De training op Chatata daarentegen ging wel gewoon door, dus dat was alsnog drie dagen Lilongwe voor mij, waarbij ik op mijn vrije dag, zaterdag pas terug kon reizen naar Dedza.

Aangezien de trainingen alleen 's middags gegeven werden kon ik vrijdagochtend gebruiken om een rijtest te doen met een 4-wheel drive: natuurlijk geslaagd, maar het is wel flink wennen met de versnellingspook links en de richtingaanwijzers aan de rechterkant van het stuur. Groot voordeel is in elk geval dat ik vanaf nu ook per VSO auto mijzelf (of anderen) kan vervoeren. Nadeel blijft natuurlijk wel dat dit alleen voor reisjes vanuit Lilongwe geldt; voor de rest blijft mijn Motorbike 'mijn heilige koe'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten