zaterdag 23 juli 2016

Sinterklaas

Vandaag bezoek uit Nederland op verzoek van VSO. Hoewel mij verteld was dat mijn bezoek speciaal kwam om het UT project te bezoeken, bleek dat niet helemaal (helemaal niet?) te kloppen. Desalniettemin stonden 29 kinderen, 4 leerkrachten en 1 PEA in Ntcheu ons op te wachten en waren ze hier speciaal voor naar school gekomen tijdens hun vakantie. Dus mijn gast overgehaald om toch te gaan en het werk in het Learning Centre te bekijken. Als dank voor de komst van de kinderen mocht ik even 'hun Sinterklaas' spelen en had ik speciaal voor de gelegenheid een 'giftbag' laten maken voor ze met snoep, lekkernijen en wat te drinken. De lokale shop die ik hiervoor uitgezocht had, had er flink werk van gemaakt en de kinderen waren dan ook erg blij met wat ze kregen. Ook de school zelf heeft mij 's avonds nog een berichtje gestuurd met een bedankje voor ons bezoek.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten