maandag 18 juli 2016

Nieuwe Learning Centres

Hoewel de 'Summer Break' (waarom noemen ze het zomer als het hier Winters koud is?) deze week begonnen is, zijn maar liefst 7 Learning Centres in mijn twee districten afgelopen donderdag eindelijk voorzien van de de benodigde apparatuur. Vandaag dus maar een spoedoperatie gestart om ze te activeren en 5 van de geplande 6 daadwerkelijk online gekregen, dus dat is een vrij goede score.

Het is wel vreemd om nu al die scholen te bezoeken: de scholen zien er stil en verlaten uit. Het is dan ook niet makkelijk om iedereen op tijd op de afgesproken plaatsen te krijgen: ik heb immers leerkrachten nodig die voor mij het Learning Centre openen. Bij één school dus maar de head teacher op mijn brommer opgehaald (vaak weet ik wel waar ze ongeveer wonen) en bij anderen mijn bezoek maar ruim van te voren aangekondigd, zodat ik meestal niet lang hoefde te wachten tot er iemand met de sleutels kwam.

Bij Magareta kwam ook een hele groep nieuwsgierige kinderen mee naar binnen, dus die maar meteen laten zien wat ze volgend schooljaar kunnen gaan doen op deze school: ze vonden het geweldig!

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten