vrijdag 29 juli 2016

Nog meer bezoek

Zondag 24 juli werd ik door iemand van mijn kantoor gebeld dat er 'bezoek voor mij stond te wachten'. Huh? Op zondag?...
Dus maar snel op mijn Motorbike naar kantoor gereden, waar ik Terry aan trof, een Engelsman die tijdelijk in Tanzania woont, waar zijn vrouw voor VSO werkt. VSO Tanzania gaat een pilot draaien voor UT en dus was hij geïnteresseerd om te zien/horen hoe het project hier draait. Zondag dus maar gebruikt om 'uit eten' te gaan bij de Pottery en hem over het project te vertellen. De dag daarna, maandag, heeft hij een training mee kunnen maken die ik op één van de scholen verzorgde en vervolgens is hij doorgereisd naar mijn collega in Liwonde.

Dinsdag heb ik opnieuw een team getraind op één van de scholen in Dedza, waar het Learning Centre net klaar is en woensdag was een administratief dagje voor alle rapportage over de gedane activiteiten in de afgelopen maand. Donderdag volgde nog een dagje Lilongwe om op het hoofdkantoor het programma voor een workshop in augustus in elkaar te zetten en vandaag geniet ik van een rustdag: ik vond dat ik die wel verdiend had, aangezien ik het hele afgelopen weekend voor VSO bezig ben geweest.

Volgende week volgen dan nog drie werkdagen en daarna begint mijn vakantie, een kleine (grote?) rondreis door Malawi (Central and Northern Region).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten