dinsdag 8 september 2015

Een mindere dag

Je hebt van die dagen waarbij je aan het begin van de dag al zo'n gevoel hebt dat het geen topper gaat worden. Nou, vandaag was zo'n dag. Op weg naar kantoor vanmorgen niet de gebruikelijke begroetingen of roepende kinderen die een dzungu (witte man) voorbij zien komen. Mijn collega's op kantoor hadden het te druk en daardoor geen tijd voor een praatje met mij. Internettoegang was tijdens de hele dag zo goed als onmogelijk,waardoor ik het uiteindelijk maar opgegeven heb om mijn mail te lezen (ga morgen toch naar Lilongwe en kan daar via WiFi het net op). 
Het minst leuke aan vandaag was echter dat bij thuiskomst de vrouw en kinderen van de huiseigenaar bij mjn huis stonden te wachten. Ze kwamen de meubels ophalen, maar dat was de eigenaar natuurlijk vergeten mij te vertellen... Na telefonisch overleg stemde hij ermee in toch maar 1 fauteuil voor mij te laten staan omdat hij onverwachts de spullen op kwam halen en ik geen kans had gehad om zelf iets als vervanging te kopen. Zit dus nu in een vrijwel lege woonkamer. Overigens zou dit nu wel zo ongeveer het laatste moeten zijn wat hij op kan halen want voor de rest (keuken- en slaapkamerinrichting en TV's) betaal ik hem iedere maand een leuk bedrag.

1 opmerking:

  1. Woh Fred, wat was dit vanmiddag leuk om jou te zien op whattsapp, van alles te kunnen typen en daarna gewoon bellen via whattsapp, echt geweldig om zo contact te houden!!!! Tot gauw!! liefs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen