vrijdag 4 september 2015

Dedza

Gisteren aangekomen in Dedza en mijn huis ingericht. Er moest nogal wat schoongemaakt worden, maar dat is lastig als er geen water is. Daarom eerst maar eens gaan shoppen.... Ook lastig want zo heb ik bijna voor alle apparaten die ik meegenomen heb adapters nodig om ze hier aan te kunnen sluiten, terwijl ze zo goed als nergens worden verkocht. Inmiddels heb ik een adresje waar het zou moeten lukken:ik ga daar morgen kijken. Heb inmiddels wel een noodvoorraad water aangelegd en bleek het al meteen vandaag weer nodig te hebben, want ook vandaag is er geen stromend water. Sinds vanmorgen is er ook een stroomstoring dus zit er weinig anders op dan vanmidddag uit eten te gaan naar de Pottery Lodge (goeie smoes). Ik hoopte dat ze hier ook wifi zouden hebben, maar helaas (dus dit bericht komt pas online als ik weer ergens wifi vind).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten