vrijdag 4 september 2015

Aan het werk

Deze week ben ik begonnen met werken op het Dedza Education Office, iets meer dan 20 minuten lopen van mijn huis. Ik heb daarbinnen mijn eigen piep kleine kantoortje met een bureau, een archiefkast, een WinXP-computer (zonder internet) en een kopieerapparaat.
Helaas heeft de PC veel virussen aan boord dus steek ik er liever geen USB-stick in. Moet nog zien hoe ik hem grondig kan schoonmaken. Ik werk dus vooral op mijn eigen laptop. Weet overigens nog niet wat er precies al van mij verwacht wordt omdat mijn project hier nog niet gestart is.

 

1 opmerking:

  1. Hallo Fred. Samen met je moeder net deze foto bekeken. Ze zegt: schrif maar dat ik in mijn vorige huis ook een dergelijk bureau had! Groetjes van moeder en mij, Annemarie Besselink

    BeantwoordenVerwijderen