dinsdag 6 oktober 2015

Terug in Dedza

Afgelopen vrijdag, 2 oktober, ben ik teruggekomen in Dedza en vanaf deze week is mijn basis dus mijn piepkleine kantoortje in het District Education Office. Ik hoop deze en volgende week bezoekjes af te kunnen leggen aan het Teacher's Training College (TTC) en een drietal scholen in de regio, waar het project als eerste zal starten. Ik weet nog niet of dat gaat lukken, want ik zit nog steeds zonder vervoer en zowel TTC als scholen zijn zo'n 15 tot 20 kilometer buiten Dedza. De minibusjes zijn helaas geen optie voor deze ritjes. VSO heeft mij laten weten dat ik over 2 weken terug verwacht wordt in Lilongwe voor de motorrijlessen: die blijken over 11 dagen uitgesmeerd te gaan worden, waarna ik, hopelijk meteen, mijn rijbewijs in ontvangst kan nemen en een motor meekrijg naar Dedza. Het bezoeken van scholen e.d. zal dan een stuk eenvoudiger worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten