woensdag 20 april 2016

Troubleshooting

Het is alweer een flinke tijd geleden dat ik wat heb gepost, maar daar komt nu weer verandering in. In maart heb ik o.a. trainingen bijgewoond/verzorgd voor schoolinspecteurs. Die trainingen werden gegeven in Ntcheu (voor Dedza en Ntcheu) en in Blantyre. We hadden een erg leuk team en hadden naast het harde werken veel lol. Als afsluiting hebben we nog samen geluncht bij The Pottery in Dedza, waar we ook op de foto zijn gegaan.



Daarna volgde een weekje 'troubleshooten' in de Learning Centres in Lilongwe: op één na wisten Julia en ik ze weer allemaal online te krijgen, zodat de scholen na de twee weken vakantie weer volop bezig kunnen met de kinderen en de Rekenapp.

Op 28 maart ben ik vervolgens voor drie weken 'troubleshooten' naar Nederland gevlogen. Hoofddoel was het opknappen van mijn huis zodat het makkelijker verhuurbaar zou worden. Oordeel zelf maar of het gelukt is:

      


   


Daarnaast natuurlijk familie, vrienden, kennissen en oud-collega's bezoeken en afspraken maken met allerlei instanties... Een druk programma en hoewel men hier in Malawi dacht dat ik op 'vakantie' was, was het dat zeker niet!
Eén hoogtepunt moet zeker genoemd worden: ik werd door Hicham getrakteerd op een diner in 'zijn pizzeria':



Geen opmerkingen:

Een reactie posten